• 26-12-2021, 14:22:42
    #1
    Merhabalar, bir ticaretimiz oldu forumdan bir hocamla, ticareti henüz tamamlayamadık. WU ile ücreti geçti kendisi fakat bu aşağıda yazdığı süreden önce gelmiyor mu? Neden bu kadar uzamış süreç anlayamadım, eskiden 1 gün içinde gelirdi. Mesai saatlerinde işlemin gelme ihtimali yok mu? Pazartesi günü yani

  • 26-12-2021, 14:27:14
    #2
    Kredi kartı ile ödeme yapmış olabilir
  • 26-12-2021, 14:28:01
    #3
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı ile ödeme yapmış olabilir
    debit sanırım hocam
  • 26-12-2021, 14:29:21
    #4
    Garanti bankası hesabınız varsa MTCN numarası ile internet üzerinden hesabınıza aktarım yapabiliyorsunuz. Daha önce 3-4 defa wu üzerinden para geldi hiçbirinde bu kadar süre beklemedim. Belki sistem değişmiştir. Kontrol edin Garanti hesabiniz varsa
  • 26-12-2021, 14:29:36
    #5
    Ayni gün gelir. Gidip cekersin. Ama yılbaşı dolayisiyla tatil felan ise ancak oyle degisir.
  • 26-12-2021, 14:34:04
    #6
    Kurumsal PLUS
    tatil her yer
  • 26-12-2021, 15:19:45
    #7
    wise kullanın hocam