Merhabalar, bir ticaretimiz oldu forumdan bir hocamla, ticareti henüz tamamlayamadık. WU ile ücreti geçti kendisi fakat bu aşağıda yazdığı süreden önce gelmiyor mu? Neden bu kadar uzamış süreç anlayamadım, eskiden 1 gün içinde gelirdi. Mesai saatlerinde işlemin gelme ihtimali yok mu? Pazartesi günü yani