• 23-12-2021, 22:37:56
    #1
    Merhaba 1 sene önce distrokid hesabım vardı başkasına devrettiğim fakat kartım kayıtlı kalmış sanırım otomatik kartımdan ücret çekilmiş bunu iptal etme şansım var mı?
  • 23-12-2021, 22:46:02
    #2
    ilhansylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 1 sene önce distrokid hesabım vardı başkasına devrettiğim fakat kartım kayıtlı kalmış sanırım otomatik kartımdan ücret çekilmiş bunu iptal etme şansım var mı?
    Böyle bir durumla karşılaştığım da bankayı arayıp sordum ve harcama itiraz formu doldurmamı istemişlerdi, doldurdum mail attım ve param iade edilmişti 10 gün içerisinde. (Distrokid değil farklı bir site)
  • 23-12-2021, 22:46:17
    #3
    bankaya harcama itirazında bulunun
  • 23-12-2021, 23:05:50
    #4
    Teşekkür ederim siteyle bir şekilde iletişime geçsem üyeliği bulup iptal ettirebilir miyim?
  • 23-12-2021, 23:27:18
    #5
    ilhansylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim siteyle bir şekilde iletişime geçsem üyeliği bulup iptal ettirebilir miyim?
    Distrokid ulaşın anlatın iade edip kartı silerler başıma geldi.
  • 23-12-2021, 23:42:05
    #6
    baransel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Distrokid ulaşın anlatın iade edip kartı silerler başıma geldi.
    nasıl ulaşabilirim yardımcı olabilir misin?
  • 20-01-2022, 15:28:10
    #7
    ilhansylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl ulaşabilirim yardımcı olabilir misin?
    https://distrokid.zendesk.com/hc/en-us/requests/new
  • 20-01-2022, 15:29:17
    #8
    Hocam çok teşekkür ediyorum ama hesabı buldum girdim yapmadığım itiraz kalmadı bankadan da itiraz ettim geri gelmedi para son şans banka itiraz formunun sonuçlanmasını bekliyorum.
  • 20-01-2022, 15:31:52
    #9
    ilhansylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok teşekkür ediyorum ama hesabı buldum girdim yapmadığım itiraz kalmadı bankadan da itiraz ettim geri gelmedi para son şans banka itiraz formunun sonuçlanmasını bekliyorum.
    Banka bilgilerimin distrokid sitesinden silinmesini ve otomotik para çekmesini istemiyorum diye bir bildirim gönderdiniz mi distrokid'e?