Hocam çok teşekkür ediyorum ama hesabı buldum girdim yapmadığım itiraz kalmadı bankadan da itiraz ettim geri gelmedi para son şans banka itiraz formunun sonuçlanmasını bekliyorum.
Banka bilgilerimin distrokid sitesinden silinmesini ve otomotik para çekmesini istemiyorum diye bir bildirim gönderdiniz mi distrokid'e?