ilhansylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba 1 sene önce distrokid hesabım vardı başkasına devrettiğim fakat kartım kayıtlı kalmış sanırım otomatik kartımdan ücret çekilmiş bunu iptal etme şansım var mı?
Böyle bir durumla karşılaştığım da bankayı arayıp sordum ve harcama itiraz formu doldurmamı istemişlerdi, doldurdum mail attım ve param iade edilmişti 10 gün içerisinde. (Distrokid değil farklı bir site)