• 23-12-2021, 15:08:05
    #1
    Arkadaşlar bu mesajlara bir sorun mu oldu üç kere mesajlaşsam uyarı geliyor direk kotanız doldu diye arkadaş bir cümle yazdı sadece bende iki cümle yazdım o bana cevap yazdı %92 dolu diyor gelen giden kutusu boş arşivler boş
  • 23-12-2021, 15:08:43
    #2
    Giden kutusunu boşaltın. Soldaki 3 çizgiden giden kutusunu seçin
  • 23-12-2021, 15:08:47
    #3
    Gönderilen kısımlarına baktınız mı
  • 23-12-2021, 15:11:44
    #4
    gidenler doludur hocam
  • 23-12-2021, 15:11:56
    #5
    41Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giden kutusunu boşaltın. Soldaki 3 çizgiden giden kutusunu seçin
    Boşalttım hocam ama kota çok az hemen doluyor
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderilen kısımlarına baktınız mı
    Baktım hocam orda üç mesaj vardı onlarıda sildim
  • 23-12-2021, 15:12:53
    #6
    hocam direkt boşalt tuşu var onu denediniz mi ?
  • 23-12-2021, 15:19:01
    #7
    Arşivde olabilir mi?
  • 23-12-2021, 18:05:23
    #8
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam direkt boşalt tuşu var onu denediniz mi ?
    yok hocam bakmadım ona hiç
    DieAnotherDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arşivde olabilir mi?
    arşiv boş hocam acaba karaktere göre mi doluyor yoksa mesaj başımı anlamadım