Arkadaşlar bu mesajlara bir sorun mu oldu üç kere mesajlaşsam uyarı geliyor direk kotanız doldu diye arkadaş bir cümle yazdı sadece bende iki cümle yazdım o bana cevap yazdı %92 dolu diyor gelen giden kutusu boş arşivler boş