• 22-12-2021, 23:34:57
    #10
    Domuzun bağsura da iyi geldiğini biliyorum o yüzden denenebilir ama o yağ kasaptan vs den alınan yap değildir hemen avlanmış yada yeni kesilmiş bir domuz gerekebilir şifa olması için

    bağsur da avlanır avlanmaz sıcak iken faydası var diye biliyorum
  • 22-12-2021, 23:38:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Sizinki zor bir durum ama hocam baya açık yaradır orası bu daha çok iz için sanırım eczane depolarında olabileceğini okudum bence kesinlikle eczacıya sorun en hijyenik buradan bulunabilir
  • 22-12-2021, 23:44:37
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah haram ettiği şeye şifa yeteneği vermemiştir.
    aynen hocam öyledir çok haklısınız.. Birşeyide dine bağlamayın, burası dinisorular.com değil
  • 22-12-2021, 23:45:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah haram ettiği şeye şifa yeteneği vermemiştir.
    Nereden uydurdunuz?
  • 22-12-2021, 23:48:35
    #14
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah haram ettiği şeye şifa yeteneği vermemiştir.
    Konu dışı olacak ama bu yorumu yazmadan duramayacağım.

    Allah (C.C) Yemeyi haram etti, o da domuz da tenya ve türevi parazitler yaşadığı için, sağlık nedeni ile haram kılmıştır. O canlının lanetli ya da günahkar olmasından değil. Kaldı ki savaş, kıtlık ve açlık anında Domuz da yenebilir.

    Şifanın nereden ve neyden geleceği hiç bir zaman bilinmez. Lütfen gözü kapalı bağnaz düşüncelerden kurtulun.

    Yaradılanı sevin lütfen yaradandan ötürü..
  • 22-12-2021, 23:50:19
    #15
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah haram ettiği şeye şifa yeteneği vermemiştir.
  • 22-12-2021, 23:52:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Aklıma yıllar öncesinin haberi geldi ama bir türlü bulamadım.

    Bir domuz şehire inmişti. İnsanlarda ki bunu demek 1000 şahit ister, haram diye domuzu dövüyordu. Aklıma geldi
  • 22-12-2021, 23:54:02
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bir enfeksiyon uzmanına danışmanızı öneririm.
  • 22-12-2021, 23:54:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Okurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı olacak ama bu yorumu yazmadan duramayacağım.

    Allah (C.C) Yemeyi haram etti, o da domuz da tenya ve türevi parazitler yaşadığı için, sağlık nedeni ile haram kılmıştır. O canlının lanetli ya da günahkar olmasından değil. Kaldı ki savaş, kıtlık ve açlık anında Domuz da yenebilir.

    Şifanın nereden ve neyden geleceği hiç bir zaman bilinmez. Lütfen gözü kapalı bağnaz düşüncelerden kurtulun.

    Yaradılanı sevin lütfen yaradandan ötürü..
    hocam kaldıki artık günümüzüm teknolojisinde parazitler vs. artık kolayca temizlenebildiği için zararı yok. şahsen şuanki yılda yemenin haram olmadığınıda düşünüyorum ben.