Okurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu dışı olacak ama bu yorumu yazmadan duramayacağım.

Allah (C.C) Yemeyi haram etti, o da domuz da tenya ve türevi parazitler yaşadığı için, sağlık nedeni ile haram kılmıştır. O canlının lanetli ya da günahkar olmasından değil. Kaldı ki savaş, kıtlık ve açlık anında Domuz da yenebilir.

Şifanın nereden ve neyden geleceği hiç bir zaman bilinmez. Lütfen gözü kapalı bağnaz düşüncelerden kurtulun.

Yaradılanı sevin lütfen yaradandan ötürü..
hocam kaldıki artık günümüzüm teknolojisinde parazitler vs. artık kolayca temizlenebildiği için zararı yok. şahsen şuanki yılda yemenin haram olmadığınıda düşünüyorum ben.