yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah haram ettiği şeye şifa yeteneği vermemiştir.
Konu dışı olacak ama bu yorumu yazmadan duramayacağım.

Allah (C.C) Yemeyi haram etti, o da domuz da tenya ve türevi parazitler yaşadığı için, sağlık nedeni ile haram kılmıştır. O canlının lanetli ya da günahkar olmasından değil. Kaldı ki savaş, kıtlık ve açlık anında Domuz da yenebilir.

Şifanın nereden ve neyden geleceği hiç bir zaman bilinmez. Lütfen gözü kapalı bağnaz düşüncelerden kurtulun.

Yaradılanı sevin lütfen yaradandan ötürü..