• 19-12-2021, 12:23:24
    #1
    Telefon alıcamda dolar bozmam lazım. Bugün bozarsam daha mı fazla komisyon alır banka? 16.02 den bozuluyor şuanda
  • 19-12-2021, 12:27:06
    #2
    Bu nasıl bir konu, bu nasıl bir soru hocam ?
    Insanların vaktini almak yerine 1 dolar kaç tl yazsanız zaten doların 16.55 olduğunu ve bozarken zarar ettiğinizi anlayacaksınız.
  • 19-12-2021, 12:29:25
    #3
    temizlikhastasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir konu, bu nasıl bir soru hocam ?
    Insanların vaktini almak yerine 1 dolar kaç tl yazsanız zaten doların 16.55 olduğunu ve bozarken zarar ettiğinizi anlayacaksınız.
    Onu bende biliyorum ama bankanın komisyon oranı haftaiçi de mi böyle ondan emin olamadım. Soruyu anlamadan yargılamayın lütfen...
  • 19-12-2021, 12:29:50
    #4
    Hayır aksine kar edersiniz
  • 19-12-2021, 12:44:53
    #5
    Makas farkı var. Borsalar açık olmadığı için şuanda en son kurdan işlem yapılıyor.
  • 19-12-2021, 13:03:03
    #6
    Şu anki kura göre seans içinde en az 16,25₺ gibi rakamdan bozum yapabilirsiniz. Son zamanlardaki volatiliteden dolayı bankalar makas farkını yüksek tutabiliyorlar.. Mesela cuma kapanışta 25-30 kuruş gibi bir makas farkı vardı.
  • 19-12-2021, 13:10:38
    #7
    Çok zarar edersiniz.
  • 19-12-2021, 14:10:15
    #8
    Banka zarardır
  • 19-12-2021, 14:12:09
    #9
    akin_erdik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon alıcamda dolar bozmam lazım. Bugün bozarsam daha mı fazla komisyon alır banka? 16.02 den bozuluyor şuanda
    hafta içi yapın, şu an makas açık, marj açık yani bankanın döviz alış ve satış fiyatları arasındaki fark çok büyük. çalışma saatleri içinde bu fark azalır.
    bazı bankalar hafta sonu da makas açmaz hafta içi gibi çalışabilir. araştırmanız iyi olur.