Bu nasıl bir konu, bu nasıl bir soru hocam ?
Insanların vaktini almak yerine 1 dolar kaç tl yazsanız zaten doların 16.55 olduğunu ve bozarken zarar ettiğinizi anlayacaksınız.
Onu bende biliyorum ama bankanın komisyon oranı haftaiçi de mi böyle ondan emin olamadım. Soruyu anlamadan yargılamayın lütfen...