• 18-12-2021, 19:40:05
    #10
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cimer üzerinden yazsam olur mu acaba? Engelli olduğum için bu havada savcılık falan zor olur bana
    Deneyin hocam %100 kazanırsınız kvkk ihlali çok kotu
  • 18-12-2021, 19:44:27
    #11
    Şuan daha fazla kişi numaranızı biliyor.
  • 18-12-2021, 19:48:16
    #12
    Teknoforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan daha fazla kişi numaranızı biliyor.
    Numaramı bilmesi önemli değil. Profilimde açık yazıyor zaten. Ama kız olduğumu sanarak arıyorlar bu sinir bozucu. Cimere yazacağım bakalım
  • 18-12-2021, 19:55:05
    #13
    CodeKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fake bir hesaptan senin de canın sıkılsın bence. Mahkeme felan uzun sürer
    Bunu önermem, haklıyken; haksız konuma düşersiniz...
  • 18-12-2021, 19:57:58
    #14
    Karşı taraf kız mıydı?
  • 18-12-2021, 19:59:21
    #15
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı taraf kız mıydı?
    bilmiyorum ama ismi kız ismiydi. dolandırıcıysa erkek olabilir
  • 18-12-2021, 20:00:54
    #16
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmiyorum ama ismi kız ismiydi. dolandırıcıysa erkek olabilir
    *********** neden sadece erkek olsun hocam
  • 18-12-2021, 20:05:21
    #17
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *********** neden sadece erkek olsun hocam
    olabilir yani
  • 18-12-2021, 20:12:02
    #18
    Hocam cimer yargılama kurumu değildir. Sadece şikayetlerinizi yönlendirir veya soruşturma yapst diye biliyorum. Mutlaka savcılığa gidip şikayet edin, bunlar insanların iyi niyetini sömürdükçe birbirimize karşı daha fazla acımasız oluyoruz.