Hocam cimer yargılama kurumu değildir. Sadece şikayetlerinizi yönlendirir veya soruşturma yapst diye biliyorum. Mutlaka savcılığa gidip şikayet edin, bunlar insanların iyi niyetini sömürdükçe birbirimize karşı daha fazla acımasız oluyoruz.