berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cimer üzerinden yazsam olur mu acaba? Engelli olduğum için bu havada savcılık falan zor olur bana
Deneyin hocam %100 kazanırsınız kvkk ihlali çok kotu