• 17-12-2021, 12:37:26
    #10
    beklemedeyim
  • 17-12-2021, 18:08:58
    #11
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu durun bi sakin.Adamlar size 17 Aralık saat 11-12 demi yatacak dedi ? Bu 17 aralık 24 saat değil mi ? bekleyin 17 aralık gece 24:59 a kadar yatmazsa şikayet edin destek talebi oluşturun.

    Sabah direk hesaba baktınız sanırım ? Bizde yaptık işlem bekliyoruz.
    muradhoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gğn sonuna kadar yatmazsa şikayet vara yazacağım
    bllnhtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben fatura kampanyasına katılmıştım 1 fatura öde 50 TL hediye diye. O para yattı bu da yatar diye düşünüyorum.
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende faydalanmıştım ama yatmıcak gibi duruyor. Yatarsa şaşırıcam bakalım bekliyoruz.
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetvar üzerinde istanbul kart ile ilgili şikayetlere bakınca iade olayında sorunlar çıkabilir. Diğer kampanya bittikten sonra ilkişlem vs. şartlar eklemişler
    Spymaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipteyim bekliyorum

    Geldimi Ödemeleriniz
  • 17-12-2021, 18:09:06
    #12
    Ödeme bildirimi geldi. Ama uygulama çöküp duruyor bakamadım.
  • 17-12-2021, 18:10:38
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geldimi Ödemeleriniz
    bana hala gelmedi :/
  • 17-12-2021, 18:11:40
    #14
    muradhoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana hala gelmedi :/
    inşallah yatar hocam ya
  • 17-12-2021, 18:14:51
    #15
    Bildirim geldi ama bakiyede görünmüyor.
  • 17-12-2021, 20:00:58
    #16
    Benim de bildirim geldi ama para gelmedi.
  • 17-12-2021, 20:14:03
    #17
    Bana da bildirim geldi gelen para yok. Bir de ben ödemeyi kredi kartı ile yapmıştım o sorun olur mu yoksa illa hesaba para mı eklemek gerekiyor?