Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu durun bi sakin.Adamlar size 17 Aralık saat 11-12 demi yatacak dedi ? Bu 17 aralık 24 saat değil mi ? bekleyin 17 aralık gece 24:59 a kadar yatmazsa şikayet edin destek talebi oluşturun.

Sabah direk hesaba baktınız sanırım ? Bizde yaptık işlem bekliyoruz.
muradhoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gğn sonuna kadar yatmazsa şikayet vara yazacağım
bllnhtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben fatura kampanyasına katılmıştım 1 fatura öde 50 TL hediye diye. O para yattı bu da yatar diye düşünüyorum.
holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende faydalanmıştım ama yatmıcak gibi duruyor. Yatarsa şaşırıcam bakalım bekliyoruz.
orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetvar üzerinde istanbul kart ile ilgili şikayetlere bakınca iade olayında sorunlar çıkabilir. Diğer kampanya bittikten sonra ilkişlem vs. şartlar eklemişler
Spymaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takipteyim bekliyorum

Geldimi Ödemeleriniz