• 17-12-2021, 12:02:19
    #1
    Merhaba Değerli Hocalarım fastpay 100 tl kampanyasini burada görüp katilayim dedim bakiye attım 100 tl lik bi epin aldim ayın 17 sinde yani bugün iade yapılacağı yaziyordu ücretin ama yapılmadı ödemesi yatanlar varmı ?
  • 17-12-2021, 12:03:39
    #2
    Takipteyim bekliyorum
  • 17-12-2021, 12:09:04
    #3
    Şikayetvar üzerinde istanbul kart ile ilgili şikayetlere bakınca iade olayında sorunlar çıkabilir. Diğer kampanya bittikten sonra ilkişlem vs. şartlar eklemişler
  • 17-12-2021, 12:10:00
    #4
    Bende faydalanmıştım ama yatmıcak gibi duruyor. Yatarsa şaşırıcam bakalım bekliyoruz.
  • 17-12-2021, 12:10:57
    #5
    Ben fatura kampanyasına katılmıştım 1 fatura öde 50 TL hediye diye. O para yattı bu da yatar diye düşünüyorum.
  • 17-12-2021, 12:22:45
    #6
    Gğn sonuna kadar yatmazsa şikayet vara yazacağım
  • 17-12-2021, 12:25:52
    #7
    Yahu durun bi sakin.Adamlar size 17 Aralık saat 11-12 demi yatacak dedi ? Bu 17 aralık 24 saat değil mi ? bekleyin 17 aralık gece 24:59 a kadar yatmazsa şikayet edin destek talebi oluşturun.

    Sabah direk hesaba baktınız sanırım ? Bizde yaptık işlem bekliyoruz.
  • 17-12-2021, 12:27:35
    #8
    Gün bitmedi daha bekleyin yatar, 50 Tl fatura ödemesi gününde yattı
  • 17-12-2021, 12:35:09
    #9
    Forumda ki kargaşaya son vermek için müşteri hizmetlerini aradim yetkili kişi gün içinde yükleneceğini söyledi eğer yüklenmezse bizleri tekrar arayin yardımcı olalım dedi