• 16-12-2021, 19:49:26
    #1
    Konu pasiftir.
  • 16-12-2021, 19:56:33
    #2
    TR proxy kullan
  • 16-12-2021, 19:58:57
    #3
    AdPengu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TR proxy kullan
    hocam proxy denedim bir kere ama benim acemiliğimden kaynaklı olabilir hiç açamadım
  • 16-12-2021, 20:03:40
    #4
    ouzo1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam proxy denedim bir kere ama benim acemiliğimden kaynaklı olabilir hiç açamadım
    Kullandığın proxy kalitesizdir, sağlam IP bulmalısın
  • 16-12-2021, 20:07:06
    #5
    AdPengu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığın proxy kalitesizdir, sağlam IP bulmalısın
    Kesinlikle katılıyorum hocam size sağlam gmail açmadaki ana sıkıntı ip sorunu ben arada böyle sorunlar yaşıyorum ama düzeliyor. bildiğim kadarı ile şuan herkeste aynı sorun var ama benim kullandığım tarayıcı vpn falan bir ihtimal benden fazla açarlar. Ayrıca hocam eğer proxy konusunda tavsiyeniz olursa dinlemek isterim inanın kurmayı bile bilmiyorum Yani bir çocuğa anlatır gibi anlatmanız lazım
  • 16-12-2021, 20:08:58
    #6
    Valla hocam yaklaşık 4 aydır mail açamıyorum çok sıkıntı verdiğiniz taktiği deneyeceğim teşekkürler, iyi forumlar
  • 16-12-2021, 20:09:35
    #7
    ben daha önce gmail oluşturmadım hiç cihazım'da safari veya direk ayarlardan google kısmından gmail açmaya çalışıyorum, ikiside aynı yer galiba, direk telefon onayına atıyor uçuş modu aç kapa yapsam bile bunun çözümü nedir ?
  • 16-12-2021, 20:12:15
    #8
    hocam şuan için ben günde 15 e yakın açabiliyorum eğer düzgün ip bulunursa bu sorunu çözeriz yada bu ban olayını geçmesini beklemek için 2-3 gün hiç açmamalıyız
  • 21-12-2021, 21:59:02
    #9
    Hocalarım yok mu şöyle günde 15 20 tane açabileceğim bir ios gmail taktiği. 12. sınıf öğrencisiyim sınava hazırlanıyorum günde sadece 1 saatimi ayırıp 15 20 mail açıp onları satmak istiyorum maddi durumumuz pek iyi değil katkı sağlaması için taktik arıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim