AdPengu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandığın proxy kalitesizdir, sağlam IP bulmalısın
Kesinlikle katılıyorum hocam size sağlam gmail açmadaki ana sıkıntı ip sorunu ben arada böyle sorunlar yaşıyorum ama düzeliyor. bildiğim kadarı ile şuan herkeste aynı sorun var ama benim kullandığım tarayıcı vpn falan bir ihtimal benden fazla açarlar. Ayrıca hocam eğer proxy konusunda tavsiyeniz olursa dinlemek isterim inanın kurmayı bile bilmiyorum Yani bir çocuğa anlatır gibi anlatmanız lazım