ben daha önce gmail oluşturmadım hiç cihazım'da safari veya direk ayarlardan google kısmından gmail açmaya çalışıyorum, ikiside aynı yer galiba, direk telefon onayına atıyor uçuş modu aç kapa yapsam bile bunun çözümü nedir ?