Ios gmail açma ile ilgili bilgiler
13
●798
- 16-12-2021, 19:58:57hocam proxy denedim bir kere ama benim acemiliğimden kaynaklı olabilir hiç açamadımAdPengu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2021, 20:03:40Kullandığın proxy kalitesizdir, sağlam IP bulmalısınouzo1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2021, 20:07:06Kesinlikle katılıyorum hocam size sağlam gmail açmadaki ana sıkıntı ip sorunu ben arada böyle sorunlar yaşıyorum ama düzeliyor. bildiğim kadarı ile şuan herkeste aynı sorun var ama benim kullandığım tarayıcı vpn falan bir ihtimal benden fazla açarlar. Ayrıca hocam eğer proxy konusunda tavsiyeniz olursa dinlemek isterim inanın kurmayı bile bilmiyorumAdPengu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bir çocuğa anlatır gibi anlatmanız lazım
- 21-12-2021, 21:59:02Hocalarım yok mu şöyle günde 15 20 tane açabileceğim bir ios gmail taktiği. 12. sınıf öğrencisiyim sınava hazırlanıyorum günde sadece 1 saatimi ayırıp 15 20 mail açıp onları satmak istiyorum maddi durumumuz pek iyi değil katkı sağlaması için taktik arıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim
Yani bir çocuğa anlatır gibi anlatmanız lazım