• 16-12-2021, 19:18:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, emek hırsızlığı r10'da suç teşkil ediyor mu?
    Ben birinden bir hizmet satın alıp, nereden ne tedarik edildiğini öğrenip bu hizmeti satabilir miyim ?
    Biri benden hizmet alıp aynı şeyin satışını yapmaya başlamış ondan soruyorum.
    Teşekkürler
  • 16-12-2021, 19:20:36
    #2
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Herkes kendi nasibini yer hocam. Diğer arkadaşa da söyledim size de aynısını söylüyorum kalp kırmaya hiç gerek yok.
  • 16-12-2021, 19:20:54
    #3
    Suç olacağını sanmam ama kesinlikle etik değil
    • alay37
    alay37 bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 16-12-2021, 19:21:27
    #4
    Hocam yöntem sadece size ait ise emek hırsızlığıdır ama ifşa edilmiş iş içeriği sizin bilginiz dışında yapılıyorsa tabii ki kusurlu olabilir.
  • 16-12-2021, 19:21:51
    #5
    Suç değil ama yaptığı yanlış bir şey.
  • 16-12-2021, 19:23:30
    #6
    Yönetici onayı bekliyor
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yöntem sadece size ait ise emek hırsızlığıdır ama ifşa edilmiş iş içeriği sizin bilginiz dışında yapılıyorsa tabii ki kusurlu olabilir.
    Hocam benden önce kimse bu sistemi satmiyordu, bu arkadaş (ismini vermeyeceğim) gelip sistemi aldı, iade istedi geçtim. Nereden ne tedarik edildiğini öğrenmiş ve şimdi satışını yapıyor. Çıldırmamak elde değil.
  • 16-12-2021, 19:28:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Suç değil fakat etik de değil. Forumda etik olmayan milyon varyant hizmet var. Örneğin: Instagram
    Bot, organik takipçi hizmeti veren birtakım kişiler bulunmakta. Instagram'ın ToS'una aykırı bunlar; suç değil ama etik de değil.
    O yüzden umursamayın, bulunduğunuz toplumun kurallarına ve yasalara uygun olduğu sürece problem teşkil etmez.
  • 16-12-2021, 19:29:10
    #8
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benden önce kimse bu sistemi satmiyordu, bu arkadaş (ismini vermeyeceğim) gelip sistemi aldı, iade istedi geçtim. Nereden ne tedarik edildiğini öğrenmiş ve şimdi satışını yapıyor. Çıldırmamak elde değil.
    Olay bu şekildeyse arkadaşı ifşa edebilirsiniz ki bizde çalışacağımız arkadaşlara dikkat edelim. İade isteyip işi öğrenmek süper ya...
  • 16-12-2021, 19:31:01
    #9
    Yönetici onayı bekliyor
    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay bu şekildeyse arkadaşı ifşa edebilirsiniz ki bizde çalışacağımız arkadaşlara dikkat edelim. İade isteyip işi öğrenmek süper ya...
    Şuan konusuna emek hırsızı yazdığım için şikayet açmış, o konuda yazdım gerekenleri.
    Eger kişi haklı bulunursa emek hırsızlığı r10 üzerinde suç teşkil etmiyordur, ben de hizmet satın alıp nasıl nereden tedarik edildiğini öğrenip satışını yapayım üstüne bir de iade isteyeyim. Müthiş