Olay bu şekildeyse arkadaşı ifşa edebilirsiniz ki bizde çalışacağımız arkadaşlara dikkat edelim. İade isteyip işi öğrenmek süper ya...
Şuan konusuna emek hırsızı yazdığım için şikayet açmış, o konuda yazdım gerekenleri.
Eger kişi haklı bulunursa emek hırsızlığı r10 üzerinde suç teşkil etmiyordur, ben de hizmet satın alıp nasıl nereden tedarik edildiğini öğrenip satışını yapayım üstüne bir de iade isteyeyim. Müthiş