• 16-12-2021, 15:08:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar forum yetkilileri benim bir telefon onaylama işlemi yapılacak ama SMS nedense gelmiyor başka forumları denedim ama onlardan SMS geliyor artık yetkililere mesaj atmaktan yoruldum ve utanır hale geldim. LÜTFEN ARTIK BENİM BU SORUNUMU ÇÖZELİM kimseye mesaj atamıyorum sorunlarım oluyor adamlar PM gönder diyor ben sadece bekliyorum sorun çözülecek diye
    @EftalBulut;
  • 16-12-2021, 15:08:28
    #2
    @Berkay;

    hocam sandım.
  • 16-12-2021, 15:12:32
    #3
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Berkay;

    hocam sandım.
    Merkay bu
  • 16-12-2021, 15:13:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merkay bu
    Geyik alanımı burası forum yetkililerinden başka kimse bi şey yazmasın
  • 16-12-2021, 15:17:10
    #5
    @EftalBulut; Forum içi sorunlar yetkililere bildirilir. Etiketlerseniz daha hizlı cözüme kavuşabilirsiniz.
  • 16-12-2021, 15:18:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    eypoffcl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @EftalBulut; Forum içi sorunlar yetkililere bildirilir. Etiketlerseniz daha hizlı cözüme kavuşabilirsiniz.
    Teşekürler
  • 26-12-2021, 01:17:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    @Admin; r10 ekibince kaç haftalardır numara onayı yapılacak daha onay bekliyorum yazanlar birdaha yazmıyor işlem olamayacaksa kimse kimsenin zamanını almasın
  • 26-12-2021, 02:41:17
    #8
    Birmarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Admin; r10 ekibince kaç haftalardır numara onayı yapılacak daha onay bekliyorum yazanlar birdaha yazmıyor işlem olamayacaksa kimse kimsenin zamanını almasın
    Sakin olun beyefendi. Sabrın sonu selamettir
  • 26-12-2021, 12:03:10
    #9
    Administrator
    Konuyu açan kullanıcı bu konuda haklı. @Burti; ye sorunu daha önce birkaç defa iletmiştik.

    Bazı ülkelere ait gsm telefon numaralarına onay kodu gitmeyebiliyor. siz daha önce doğrulama kodunu ilettiğiniz için manuel olarak onaylama yapıldı.