Merhabalar forum yetkilileri benim bir telefon onaylama işlemi yapılacak ama SMS nedense gelmiyor başka forumları denedim ama onlardan SMS geliyor artık yetkililere mesaj atmaktan yoruldum ve utanır hale geldim. LÜTFEN ARTIK BENİM BU SORUNUMU ÇÖZELİM kimseye mesaj atamıyorum sorunlarım oluyor adamlar PM gönder diyor ben sadece bekliyorum sorun çözülecek diye
@EftalBulut;