Birmarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Admin; r10 ekibince kaç haftalardır numara onayı yapılacak daha onay bekliyorum yazanlar birdaha yazmıyor işlem olamayacaksa kimse kimsenin zamanını almasın
Sakin olun beyefendi. Sabrın sonu selamettir