• 14-12-2021, 18:10:46
    #1
    Devre yapıyorum, breadboard üzerinde kuruyorum, sonra bunu lehimliyim düzgün dursun diyorum. İnanılmaz fazla lehim harcıyorum. Yok artık dersiniz, kelime yok bunu tarif edecek. Öneriniz var mı?
  • 14-12-2021, 18:15:14
    #2
    Düzgün dursun gibi bir düşünceye girmezseniz %100 tasarruf edeceğinizi öngörüyorum
  • 14-12-2021, 18:17:22
    #3
    Havya ucunu biraz daha ince tercih etmeyi denediniz mi? Daha ince bir havya tercih edip, nokta lehim atarsanız daha çok tasarruf edebilirsiniz belki.
  • 14-12-2021, 18:25:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Foto var mı?
  • 14-12-2021, 18:27:05
    #5
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzgün dursun gibi bir düşünceye girmezseniz %100 tasarruf edeceğinizi öngörüyorum
    Koptum ajksdhasjkdhasda