BOŞA LEHİM harcıyorum
4
●110
- 14-12-2021, 18:10:46Devre yapıyorum, breadboard üzerinde kuruyorum, sonra bunu lehimliyim düzgün dursun diyorum. İnanılmaz fazla lehim harcıyorum. Yok artık dersiniz, kelime yok bunu tarif edecek. Öneriniz var mı?
- 14-12-2021, 18:17:22Havya ucunu biraz daha ince tercih etmeyi denediniz mi? Daha ince bir havya tercih edip, nokta lehim atarsanız daha çok tasarruf edebilirsiniz belki.
- 14-12-2021, 18:27:05Koptum ajksdhasjkdhasdaWokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle