Konu
BOŞA LEHİM harcıyorum
14-12-2021, 18:10:46
#1
satrancali
Devre yapıyorum, breadboard üzerinde kuruyorum, sonra bunu lehimliyim düzgün dursun diyorum. İnanılmaz fazla lehim harcıyorum. Yok artık dersiniz, kelime yok bunu tarif edecek. Öneriniz var mı?