Anket Sizce hangi tasarım olmalı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 11
Sizce hangi tasarım olmalı ?
1 numara
%18,18 (2 Oy)
2 numara
%81,82 (9 Oy)
  • 11-12-2021, 14:07:03
    #1
    #1 SEO Hizmetleri
    Merhabalar öncelikle değerli forum üyeleri bir kaç gün önce devir aldığımı konu üzerine sizlerinde fikirlerinizi almak adına bu konuyu açıyorum lütfen özgün yorumlarınızı ve düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim.
    Mevcut konu tasarımı olan 1 numarayı 2 numaralı tasarım ile değiştirmek istiyoruz sizce tasarım nasıl olmuş fikirlerinizi anket ve yorum olarak bekliyoruz teşekkür ederiz.
    KONU LİNKİMİZ !

    MEVCUT TASARIM 1 NUMARA




    YAPILAN GÜNCELLENMEK İSTENEN TASARIM 2 NUMARA
  • 11-12-2021, 14:09:46
    #2
    2. Tasarımı ben daha çok beğendim göze daha çok hitap ediyor güzel olmuş iyi çalışmalar.
  • 11-12-2021, 14:10:40
    #3
    #1 SEO Hizmetleri
    omerfaruksunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. Tasarım brn daha çok beğendim göze daha çok hitap ediyor güzel olmuş iyi çalışmalar.
    Teşekkür ederim fikirlerinizi belirttiğiniz için 😊
  • 11-12-2021, 14:12:33
    #4
    1 numara çok daha iyi
  • 11-12-2021, 14:13:01
    #5
    Tasarımlarını hayırlı olsun. Sadece sağ sol dengesinden bozukluk var tasarımların. Düzeltirseniz daha iyi olacaktır.
    • inurdemirel
    inurdemirel bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-12-2021, 14:13:08
    #6
    #1 SEO Hizmetleri
    s4lim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 numara çok daha iyi
    Teşekkür ederim fikirlerinizi belirttiğiniz için 😊
  • 11-12-2021, 16:17:27
    #7
    2. tasarım oldukça hoş duruyor
  • 11-12-2021, 16:27:27
    #8
    #1 SEO Hizmetleri
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarımlarını hayırlı olsun. Sadece sağ sol dengesinden bozukluk var tasarımların. Düzeltirseniz daha iyi olacaktır.
    1. Veya 2. Tasarım arasındaki fikirlerinizi beklerim 2. Tasarımda reponsive olacaktır rastgele yerleştirme olmuştur 😊
    gknacr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. tasarım oldukça hoş duruyor
    Teşekkür ederim fikirleriniz için 😊