Merhabalar öncelikle değerli forum üyeleri bir kaç gün önce devir aldığımı konu üzerine sizlerinde fikirlerinizi almak adına bu konuyu açıyorum lütfen özgün yorumlarınızı ve düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim.
Mevcut konu tasarımı olan 1 numarayı 2 numaralı tasarım ile değiştirmek istiyoruz sizce tasarım nasıl olmuş fikirlerinizi anket ve yorum olarak bekliyoruz teşekkür ederiz.
KONU LİNKİMİZ ! MEVCUT TASARIM 1 NUMARA YAPILAN GÜNCELLENMEK İSTENEN TASARIM 2 NUMARA