Bu Nasıl Bi R10 Üyesi
37
●3.096
- 11-12-2021, 14:00:29Numarası ile r10 üyeliğini bulma şansınız var ama işlem yapılmamış yani şikayet edebileceğiniz bir durum gözükmüyor.
Geçen moderatör'ün banlamak yerine şikayet konusu açtığıni gördüm. Yani uyelikler arasında hiç bir ayrım bulunmuyor. - 11-12-2021, 14:12:43Ya Coşkun abi de yok bu havalar, hareketlere bak hele
Takma kafana hocam ya gül geç - 11-12-2021, 15:38:47Kurumsal Plus' ta direkt ban attırabiliyor muyuz? Benim haberim yok? Ban butonu nerede?
Vay arkadaş. Zamanında Platin üyelerde olan sonra Kurumsallara geçen seni banlattırırım tehdidi Kurumsal Pluslara da geldi demek ki.
Bu arkadaş gerçekten Kurumsal Plus ise parasına yazık olacak. R10 yönetimi bu konuda çok katı kurallara sahip.
Zamanında birçok Kurumsal' ı sırf bu tehditler yüzünden uçurdular. - 11-12-2021, 15:40:52İnşallah hocam şahıs kurumsal plusti ama nikini bulamıyorum bulsam şikayet konusu acicam elimde telefon numarası var sağolun ilginiz için teşekkürler hepinize değerli hocalarım desteğinizden dolayıPanthera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2021, 15:48:25Kurumsal plus muş bak sen .Acayip ayar oluyorum böyle parası ile hava atan tiplere.Ne olursan ol önce adam olacaksın kardeşim .Ben çok kurumsal veya plus olan kişileri engelledim .Böyle tipler benden hizmet degil muhattap bile olamaz.Bana dese yok ben krumsal plusum vs diye ... senin plusunu der engeller geçerim .Forum kurallari geregi noktalı yeri yazamıyorum -) .
- 11-12-2021, 16:48:46r10 üyesi hocam forumdan tanıştık ztnBiBeR10x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

