Numarası ile r10 üyeliğini bulma şansınız var ama işlem yapılmamış yani şikayet edebileceğiniz bir durum gözükmüyor.
Geçen moderatör'ün banlamak yerine şikayet konusu açtığıni gördüm. Yani uyelikler arasında hiç bir ayrım bulunmuyor.