Kurumsal plus muş bak sen .Acayip ayar oluyorum böyle parası ile hava atan tiplere.Ne olursan ol önce adam olacaksın kardeşim .Ben çok kurumsal veya plus olan kişileri engelledim .Böyle tipler benden hizmet degil muhattap bile olamaz.Bana dese yok ben krumsal plusum vs diye ... senin plusunu der engeller geçerim .Forum kurallari geregi noktalı yeri yazamıyorum -) .