• 11-12-2021, 08:33:35
    #10
    Vay be cevaplar beni şaşırttı. Ben yumurtayı ciddi anlamda severim. Belki en sevdiğim yiyecek bile olabilir.
  • 11-12-2021, 08:50:04
    #11
    Köy yumurtası yemediğiniz çok belli. Köy yumurtası yeseniz en sevdiğiniz yiyecek yumurta olurdu. Tabiki köy tereyağı ile beraber yapıldığında.
  • 11-12-2021, 08:52:39
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben severim aslında. En çok haşlanmışını ama.
  • 11-12-2021, 10:00:24
    #13
    Her gün 2 haşlanmış yumurta yerim. Eğer evden tava çalabilirsem ona göre bi karışım da yapabiliyorum. Pazar tatilinde evde genelde patatesli veya biberli yumurta yenir.
    Bu arada havuçlu yumurtayı da denemenizi öneririm, dikkat bağımlılık yapar
  • 11-12-2021, 10:01:22
    #14
    Bir oturuşta 10 tane yiyebilirim misal. Ayıklaması da bende pratik bir hâl aldı artık.
  • 11-12-2021, 10:27:12
    #15
    Platin üye
    Yumurta sevilmez mi, haşlama, kızartma, çılbır falan filan hepsini afiyetle yerim
  • 11-12-2021, 18:13:39
    #16
    sabah 6 tane yeriz
  • 11-12-2021, 18:46:08
    #17
    Çok severim ama organik olması lazım.
  • 11-12-2021, 19:46:25
    #18
    Her sabah 2 tane yumurta ile yapılmış omlet, şaşmaz.