çoğu telefonu tokatlar hocam 8 gb ramlı telefonda kullandım adamlar 4 gb koymuş ama tokatlıyor işde
Telefonun kötülüğünden demedim hocam ekonomik şartlardan dedim maalesef. Yoksa 3 aylık sıfıra yakın cihaz ise sıfır fiyatından max bin lira altına satabileceğinizi düşünüyorum.
Telefonun kötülüğünden demedim hocam ekonomik şartlardan dedim maalesef. Yoksa 3 aylık sıfıra yakın cihaz ise sıfır fiyatından max bin lira altına satabileceğinizi düşünüyorum.
Apple 17 kur üzerinden satış yapacagına dair söylemler var hocam biraz daha bekleyin bu zam yapılırsa iphone 11 fiyatları 15-17 bin civarına cekilir ikinci el 12-13 arasında gider diye düşünüyorum arkadaşım dün 9500 e aldı 1 haftalık kullanılanı