EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çoğu telefonu tokatlar hocam 8 gb ramlı telefonda kullandım adamlar 4 gb koymuş ama tokatlıyor işde
Telefonun kötülüğünden demedim hocam ekonomik şartlardan dedim maalesef. Yoksa 3 aylık sıfıra yakın cihaz ise sıfır fiyatından max bin lira altına satabileceğinizi düşünüyorum.