muradhoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonun kötülüğünden demedim hocam ekonomik şartlardan dedim maalesef. Yoksa 3 aylık sıfıra yakın cihaz ise sıfır fiyatından max bin lira altına satabileceğinizi düşünüyorum.
orası doğru hocam haklısınız teşekkür ederim