Merhabalar
Üniversite öğrencisi olduğum için ziraat kartımdan her ay harçlık avans çekiyorum. Ama bugün denediğimde hata aldım. Yani her seferinde nakite çevirebilmek için fastpaye parayı yatırıyordum sonra tekrardan hesabıma çekiyordum. Ama bugün fastpaya yatırmaya kalktığımda işleme izin verilemiyor diye hata aldım. Müşteri hizmetlerine de bağlanamadım. Bunu acil yapmam lazım. Bilgisi olan yardım edebilirse mutlu olurum.
Harçlık Avans Kullanamıyorum
6
●95
- 09-12-2021, 11:41:46
- 09-12-2021, 12:02:41Müşteri hizmetleriyle konuştum site kaynaklı sorun diyor ama 3 farklı sitede denememe rağmen yine olmadı. İlerleyen saatlerde tekrar deneyiniz dediler.LeonTag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 12:43:46e trendyoldan da ödeyemiyorum. nasıl kullanmam lazım benim bu kartıbatu44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 13:32:31Sanal kart oluşturup dener misinberkayakko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 15:01:16sanal kartla da denedim olmadı hocam. müşteri hizmetleriyle görüştüm. çok fazla işlem yapıldığından *********** olarak görüyor o yüzden izin vermiyor dedi. Daha sonra Hepsiburadadan denedim oldu.batu44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle