• 09-12-2021, 11:41:46
    #1
    Merhabalar
    Üniversite öğrencisi olduğum için ziraat kartımdan her ay harçlık avans çekiyorum. Ama bugün denediğimde hata aldım. Yani her seferinde nakite çevirebilmek için fastpaye parayı yatırıyordum sonra tekrardan hesabıma çekiyordum. Ama bugün fastpaya yatırmaya kalktığımda işleme izin verilemiyor diye hata aldım. Müşteri hizmetlerine de bağlanamadım. Bunu acil yapmam lazım. Bilgisi olan yardım edebilirse mutlu olurum.
  • 09-12-2021, 11:44:07
    #2
    Hesabınızda işlem yapmanız gerekebilir. Yani mantıken öyle görünüyor. Bunu da şube çözer..
  • 09-12-2021, 12:02:41
    #3
    LeonTag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabınızda işlem yapmanız gerekebilir. Yani mantıken öyle görünüyor. Bunu da şube çözer..
    Müşteri hizmetleriyle konuştum site kaynaklı sorun diyor ama 3 farklı sitede denememe rağmen yine olmadı. İlerleyen saatlerde tekrar deneyiniz dediler.
  • 09-12-2021, 12:05:22
    #4
    Sürekli ziraat kullaniyordum bende son zamanlarda fastpay'e bakiye eklemeye izin vermiyor müşteri hizmetlerini aradım şüpheli işlem olarak görüyor dedi
  • 09-12-2021, 12:43:46
    #5
    batu44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli ziraat kullaniyordum bende son zamanlarda fastpay'e bakiye eklemeye izin vermiyor müşteri hizmetlerini aradım şüpheli işlem olarak görüyor dedi
    e trendyoldan da ödeyemiyorum. nasıl kullanmam lazım benim bu kartı
  • 09-12-2021, 13:32:31
    #6
    berkayakko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e trendyoldan da ödeyemiyorum. nasıl kullanmam lazım benim bu kartı
    Sanal kart oluÅŸturup dener misin
  • 09-12-2021, 15:01:16
    #7
    batu44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanal kart oluÅŸturup dener misin
    sanal kartla da denedim olmadı hocam. müşteri hizmetleriyle görüştüm. çok fazla işlem yapıldığından *********** olarak görüyor o yüzden izin vermiyor dedi. Daha sonra Hepsiburadadan denedim oldu.