Merhabalar
Üniversite öğrencisi olduğum için ziraat kartımdan her ay harçlık avans çekiyorum. Ama bugün denediğimde hata aldım. Yani her seferinde nakite çevirebilmek için fastpaye parayı yatırıyordum sonra tekrardan hesabıma çekiyordum. Ama bugün fastpaya yatırmaya kalktığımda işleme izin verilemiyor diye hata aldım. Müşteri hizmetlerine de bağlanamadım. Bunu acil yapmam lazım. Bilgisi olan yardım edebilirse mutlu olurum.