• 08-12-2021, 14:30:25
    #1
    🏆 SMM-PANEL.NET
    sorum başlıktaki gibi iys den pasif hale getirdim ama aynı sms 3 defa ardarda gönderdiler gına geldi artık.
  • 08-12-2021, 14:36:06
    #2
    onlara yakın tarihde yeniden bi yasa gibi bir şey çıkacaktı sanırım son vurgunları yapıyorlardır.
    benin engelleme listemi atsam sabaha kadar bitiremezsin. çare yok engelleyeceksin şuanlık
  • 08-12-2021, 14:36:53
    #3
    🏆 SMM-PANEL.NET
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlara yakın tarihde yeniden bi yasa gibi bir şey çıkacaktı sanırım son vurgunları yapıyorlardır.
    benin engelleme listemi atsam sabaha kadar bitiremezsin. çare yok engelleyeceksin şuanlık
    engelleyebilsem ne mutlu. umarım bakalım.
  • 08-12-2021, 14:37:03
    #4
    aynı sorunu bende yaşıyorum gına geldi aramaları bitmiyor mesajları hiç bitmiyor yeter
  • 08-12-2021, 14:40:10
    #5
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    engelleyebilsem ne mutlu. umarım bakalım.
    bu forumda bile var data satışları o data stışına yanlışlıkla denk geldinse geçmiş olsun. 3 kuruş için senin numaranı binlerce kişiye satarlar.

    ama sabah akşam anaları kardeşleri kan bağı olan tüm insan müsvetteleri kulakları çınlar umurlarında bile olmaz bu forumda böyle karaktersizlerde var.

    benim numaramı internetcilere satıyorlar paso günde minimum 2 tane numara engelliyorum yada arayana işi hiç bilmeyen köylü takliti yapıp zaman harcatıyorum.