umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
engelleyebilsem ne mutlu. umarım bakalım.
bu forumda bile var data satışları o data stışına yanlışlıkla denk geldinse geçmiş olsun. 3 kuruş için senin numaranı binlerce kişiye satarlar.

ama sabah akşam anaları kardeşleri kan bağı olan tüm insan müsvetteleri kulakları çınlar umurlarında bile olmaz bu forumda böyle karaktersizlerde var.

benim numaramı internetcilere satıyorlar paso günde minimum 2 tane numara engelliyorum yada arayana işi hiç bilmeyen köylü takliti yapıp zaman harcatıyorum.