• 08-12-2021, 00:05:18
    #19
    5.286 km ötede..
  • 08-12-2021, 00:06:42
    #20
    Tabi ki evet. Geçtiğimiz Eylül ayında git gel 1600 km yaptım araba ile. Ama bizim 5 yıl oldu neredeyse tabii.
  • 08-12-2021, 00:06:49
    #21
    Nasılsa yürümeyeceğim, uçağa atlar 3 saate yanında olurum neki.
  • 08-12-2021, 00:07:12
    #22
    Bu durum kıza kadına insana bağlı. Kime göre neye göre olarak da değişir. Yani bunun cevabı sende. Arkadaşın da dediği gibi burada soruyorsan..
  • 08-12-2021, 00:07:15
    #23
    Seviyorsan gidersin zaten kimseye de sormazsın .
    Seven adama mesafeler engel olmaz.
  • 08-12-2021, 00:07:34
    #24
    hak ettiğini düşündüğüm birisi için 2 defa 600km gitmiştim sonuç koskoca bir hüsran, hak etmemiş
  • 08-12-2021, 00:07:53
    #25
    Bu postu okurken trabzondan ankaraya kızın yanına gitmek için bilet bakan ben
  • 08-12-2021, 00:08:18
    #26
    Kalbinle düşünürsen EVET. Ama aklın mantığınla düşünürsen HAYIR derim sana. Tecrübe konuşuyor. Aşk karın doyurmuyor der büyüklerimiz hakikaten öyle.

    Diyelim ki gittin kız arkadaşını/sevgilini gördün yarın bir gün ayrılacaksın yada küseceksiniz diyeceksin ki arkadaşlarına yada kendine, ben bu kız için 1100 km yol gittim bana yaptığına davrandığına bak.

    O kız bilmez senin buralara konu açtığını, bizlere akıl danıştığını.

    Bu yüzden dön derim bu yoldan. Yine de sana kalmış. İnşallah mutlu olursunuz bu mesajımı alıntılar benim de yüzümü kara çıkarırsın.
  • 08-12-2021, 00:09:04
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seviyorsan gidersin zaten kimseye de sormazsın .
    Seven adama mesafeler engel olmaz.
    Reis Sizlerin Fikrini Merak Ettim Ortada Böyle Bir Olay Yok Sadece Sohbet Ve Düşünce Tarzınızı Merak Ettim O Yüzden Konu Açtım Linçlemeyin Hemen