Kalbinle düşünürsen EVET. Ama aklın mantığınla düşünürsen HAYIR derim sana. Tecrübe konuşuyor. Aşk karın doyurmuyor der büyüklerimiz hakikaten öyle.

Diyelim ki gittin kız arkadaşını/sevgilini gördün yarın bir gün ayrılacaksın yada küseceksiniz diyeceksin ki arkadaşlarına yada kendine, ben bu kız için 1100 km yol gittim bana yaptığına davrandığına bak.

O kız bilmez senin buralara konu açtığını, bizlere akıl danıştığını.

Bu yüzden dön derim bu yoldan. Yine de sana kalmış. İnşallah mutlu olursunuz bu mesajımı alıntılar benim de yüzümü kara çıkarırsın.