• 07-12-2021, 15:01:52
    #1
    Anneannemin telefonunda (iphone 5 ya da 5s tam bilmiyorum) arama ekranında mesaj kutusu çıkıyor kapanmıyor aramayı açamıyor veya reddedemiyor bunu nasıl kapatabilirim? İphone kullanmadığım için kurcaladım ama bulamadım. Yardımcı olabilir misiniz?
  • Kabul Edilen Cevap
    • sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Sağ üst köşedeki güç düğmesi + orta (home key) tuşa uzun süre basarmısınız. Cihaz bi kapanıp açılsın aynı sorun devam ediyor mu denermisiniz?
      Normal kapatıp açınca düzelmedi fakat sizin dediğiniz şekilde yapınca düzeldi hocam çok teşekkür ederim.
  • 07-12-2021, 15:03:01
    #2
    Sağ üst köşedeki güç düğmesi + orta (home key) tuşa uzun süre basarmısınız. Cihaz bi kapanıp açılsın aynı sorun devam ediyor mu denermisiniz?
  • 07-12-2021, 15:07:05
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ üst köşedeki güç düğmesi + orta (home key) tuşa uzun süre basarmısınız. Cihaz bi kapanıp açılsın aynı sorun devam ediyor mu denermisiniz?
    Normal kapatıp açınca düzelmedi fakat sizin dediğiniz şekilde yapınca düzeldi hocam çok teşekkür ederim.
  • 07-12-2021, 15:09:55
    #4
    mehmetoksum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal kapatıp açınca düzelmedi fakat sizin dediğiniz şekilde yapınca düzeldi hocam çok teşekkür ederim.
    Önerdiğim yöntem, kapat aç ile aynı işlem değil. Çözülmesine sevindim.