Anneannemin telefonunda (iphone 5 ya da 5s tam bilmiyorum) arama ekranında mesaj kutusu çıkıyor kapanmıyor aramayı açamıyor veya reddedemiyor bunu nasıl kapatabilirim? İphone kullanmadığım için kurcaladım ama bulamadım. Yardımcı olabilir misiniz?