• 04-12-2021, 16:09:58
    #1
    merhaba toplu mail göndereceğim. gönderdiğim maildeki butona basınca yönlendirdiği sitede kullanıcının epostasını çekmek istiyorum. örnek butona tıklayınca http://site.com/?get=KullanıcınınEPostaAdresi@mail.com

    şeklinde olmasını istiyorum. mümkünmüdür.

    şimdiden çok teşekkürler.
  • 04-12-2021, 16:11:40
    #2
    evet mümkündür hocam.
  • 04-12-2021, 16:26:54
    #3
    Eğer hedef site size aitse ve size yönlendirilecekse;
    sendmail.php
    $recipients = array('youremail@example.com', 'repemail@example.com', 'bob@example.com');
    foreach ($recipients as $to) {
        $message = "<a href=\"site.com/x.php?mail=$to\"></a>";
        mail($to,$subject,$message,$headers);
    }
    site.com/x.php
    if(isset($_GET['mail'])){
    //İşlemler...
    }
    Site size ait değilse ve başka adrese yönlendirme yapacaksanız önce kullanıcıyı kendinize çağırmanız gerekecek, iki parametre oluşturursunuz bir tanesi mail diğeri yönlendirilecek bağlantı olur işlemlerinizi yaptıktan sonra kullanıcıyı hedef siteye atarsınız.
    site.com/x.php
    if(isset($_GET['mail'])&&isset($_GET['redirect'])){
    //Mail adresi ile ilgili işlemler...
    header("Location: " . $_GET['redirect']); //Yönlendir
    exit;
    }
    Mantığı anlamanız için basit örnekler gösterdim, daha sağlam yapılar oluşturabilirsiniz.