• 02-12-2021, 19:43:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba başlık abartı olabilir ama bana göre değil. Şahit olduğum ve çokça kişinin şikayetçi olduğu bir konu hakkında bilgi almak istiyorum ve şikayet edebileceğim bir yer varsa lütfen yardımcı olun.
    İş şartları eğitim olarak geçiyor. Mevcut iş yerinde yanlışım varsa düzeltin 5 ay boyunca eğitim verilmesi gerekiyor. Sistem eğitim vermek yerine normal işçi gibi daha fazla ürün çıkartılması için köle gibi çalıştırılıp hakaretler edilen bir sisteme dönüşüyor. Bahsettiğim iş şartları bu şekilde:
    Çalışma saatleri: 8.00-18.30 Haftanın 5 günü.
    Aylık Maaş: 1800 civarı
    Etrafımda rahatsız olmayan kişileri görünce acaba ben mi fazla abartıyorum diye düşünüyorum. Tamam zor şartlar altında çalışılıyor. Para kolay kazanılmıyor fakat bu kadarı fazla değil mi ? Acaba bir açıktan mı faydalanılıyor. İşkur buna neden sesini çıkartmıyor. Eğitim sürecinde günlük 11 saat civarı çalıştırılması yasal mıdır ? Çalışma ve Sosyal hizmetler bakanlığına yazarsam bir çözümü olur mu ?
    Not: Sayın forum yetkilileri eğer konunun kaldırılması gerektiğini düşünüyorsanız nedenini lütfen iletir misiniz ?
  • 02-12-2021, 19:46:49
    #2
    Wordpress
    Geçen sene yazılım işlerinı yapmıyordum ve işkur'dan iş aramaya başladım. Bir restaurant'a yönlendirdiler. Günde 10 saat, izin yok, yeme içme oraya ait ve ayda 1200₺ Sigorta= YOK
    Bence işkur işin iyice suyunu çıkarmış
  • 02-12-2021, 19:47:09
    #3
    hakkımıza göz göre göre kim girip faydalanıyorsa garibanın ahını alıyorlarsa allah islah etsin kimseye hakkımı helal etmiyorum bunun öteki dünyasıda var
  • 02-12-2021, 19:48:08
    #4
    8:30 saatten fazla çalıştırılmak yasal değildir hele de işkur üzerinden bağlı bulunduğunuz ile şikayette bulunup cimere kayıt açınız.
  • 02-12-2021, 19:49:17
    #5
    Ah şu gençler iş begenmiyorlar !!!!!! Bize bu durumları layık görüyorlar......
  • 02-12-2021, 19:50:02
    #6
    Gençler iş beğenmiyor lafındaki iş bu mu acaba
  • 02-12-2021, 19:50:33
    #7
    Yeni başlamadı benim bildiğim kadarıyla uzun süredir var
  • 02-12-2021, 19:50:39
    #8
    Günlük çalışma süresi her ne şekilde olursa olsun 11 saati aşamaz. O yüzden sorun olmuyor 11 saat
  • 02-12-2021, 19:52:07
    #9
    Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük çalışma süresi her ne şekilde olursa olsun 11 saati aşamaz. O yüzden sorun olmuyor 11 saat
    Eğitim veriliyor sonuçta neden normal fabrika işçisi gibi muamele görüyorlar. Bunu denetleyen bir birim var mı acaba ?