Geçen sene yazılım işlerinı yapmıyordum ve işkur'dan iş aramaya başladım. Bir restaurant'a yönlendirdiler. Günde 10 saat, izin yok, yeme içme oraya ait ve ayda 1200₺ Sigorta= YOK
Bence işkur işin iyice suyunu çıkarmış