Konu
İşkur üzerinden Köle alımı mı başladı ?
02-12-2021, 19:52:07
#9
aykutvrl
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tufan1903 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Günlük çalışma süresi her ne şekilde olursa olsun 11 saati aşamaz. O yüzden sorun olmuyor 11 saat
Eğitim veriliyor sonuçta neden normal fabrika işçisi gibi muamele görüyorlar. Bunu denetleyen bir birim var mı acaba ?