Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günlük çalışma süresi her ne şekilde olursa olsun 11 saati aşamaz. O yüzden sorun olmuyor 11 saat
Eğitim veriliyor sonuçta neden normal fabrika işçisi gibi muamele görüyorlar. Bunu denetleyen bir birim var mı acaba ?